Εμφάνιση όλων

FAQs

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή στο site για να μπορέσω να αγοράσω;

Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο www.Factoryoutlet.gr. Επιλέγοντας «Γρήγορη Πληρωμή» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αφού σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα συμπληρώσετε σε κάθε παραγγελία σας. Ακόμη έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα επιθυμιών προσθέτοντας τις επιλογές σας στα «Αγαπημένα μου».

Ποια είναι τα προνόμια των Μελών του προγράμματος Check In & Win;

Ως μέλος του προγράμματος Check In & Win θα απολαμβάνετε μοναδικά προνόμια όπως:

  • συλλογή πόντων από κάθε σας αγορά στα Factory Outlet και στο www.factoryoutlet.gr
  • μοναδικές προσφορές που βοηθούν να κερδίζετε ακόμη περισσότερους πόντους
  • συμμετοχή σε κληρώσεις και διαγωνισμούς instant win
  • ενημέρωση για νέες συλλογές και διαγωνισμούς
  • συμβουλές σχετικά με τα τελευταία trends

Τί είναι το Click & Collect?


Τώρα μπορείτε να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στο e-shop μας σε ένα από τα 4 καταστήματα μας!

Με το Click & Collect έχετε τη δυνατότητα, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, να επιλέξετε την παραλαβή του δέματός σας από ένα κατάστημά μας. 

Πως ενημερώνομαι ότι η παραγγελία μου έχει φτάσει στο κατάστημα?

Μόλις το δέμα σας φτάσει στο κατάστημα που έχετε επιλέξει, θα σας σταλεί ένα σχετικό ενημερωτικό e-mail. Από εκείνη τη στιγμή η παραγγελία σας θα σας περιμένει στους χώρους του Click & Collect! 

Πώς μαζεύω πόντους;

Ως μέλος του προγράμματος «Check in & Win» κερδίζετε άμεσα πόντους ως εξής:

  • για κάθε 1,00€ αγοράς προϊόντων, 5 πόντους.
  • Εξαιρούνται:

  • Τα εστιατόρια-καφέ εντός των Factory Outlet (FOOD FACTORY στο FACTORY OUTLET Αεροδρόμιο & EVEREST στο FACTORY OUTLET Πειραιώς): 1 πόντος για κάθε 1 € αγορών.
  • Το κατάστημα EFIMERIDES στο FACTORY OUTLET Πειραιώς, το οποίο δεν συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης.
  • και ανταμείβεστε:

  • στους 1.000 πόντους παίρνετε δωρεάν Checkbook αξίας 200,00€, το οποίο ισχύει έως το τέλος του τρέχοντος έτους.
  • στους 2.500 πόντους παίρνετε δωρεάν το Fashion Check αξίας 15,00€, το οποίο ισχύει για εξαργύρωση έως 3 μήνες απο την ημερομηνία παραλαβής του.
  • Επιπλέον,

  • 50 πόντοι γίνονται αυτόματα δικοί σας με την εγγραφή.
  • 50 πόντοι δώρο κάθε χρόνο στα γενέθλιά σας.

Πως μπορώ να κάνω εγγραφή στο site;

Ξεκινήστε επιλέγοντας το πεδίο «ΕΙΣΟΔΟΣ» που βρίσκεται στο επάνω μέρος του website μας. Στη συνέχεια, αφού έχετε συμπληρώσει το e-mail σας στο πεδίο «ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ»  επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ» και συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία. Πατήστε «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» και γίνεται μέλος της πιο fashion παρέας! Μόλις η εγγραφή σας ολοκληρωθεί θα λάβετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε ένα αυτόματο e-mail επιβεβαίωσης.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Από πού προμηθεύομαι την κάρτα;

Την κάρτα Check In & Win μπορείτε να την αποκτήσετε μέσω του eshop factoryoutlet.gr ακολουθόντας το σύνδεσμο www.factoryoutlet.gr/gr-el/checkinwin ή εντός των καταστημάτων Factory Outlet – Aεροδρόμιο, Πειραιώς και Άγιος Στέφανος. Σημειώνεται πως η κάρτα είναι σε ηλεκτρονική μορφή και αποστέλεται στο μέλος με sms.

  • Στη Reception, δίνοντας τα στοιχεία σας στην ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Στα Infokioks, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας σύμφωνα με τις οδηγίες
  • Στα Tablets που βρίσκονται στα ταμεία των corners, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας σύμφωνα με τις οδηγίες

Πως μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα τη παραγγελία μου?


Για να  μπορέσετε να παραλάβετε από το κατάστημα το δέμα της παραγγελίας του πραγματοποιήσατε ηλεκτρονικά, θα πρέπει να έχετε μαζί σας και να επιδείξετε στο Click & Collect:

  

–      Το e-mail που σας σταλεί για παραλαβή (είτε εκτυπωμένο, είτε να το επιδείξετε από την οθόνη του κινητού σας). 

  

–      Αστυνομική Ταυτότητα, Δίπλωμα ή Διαβατήριο.

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω στο POS του Click & Collect?


Εάν κατά την καταχώρηση της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής "Πληρωμή στο Κατάστημα", έχετε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την αξία της παραγγελίας σας στο Click & Collect corner του καταστήματος μας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Μετρητά
  • Πιστωτική/ Χρεωστική Κάρτα

Συναλλαγές άνω των πεντακοσίων Ευρώ (500,00€) δύνανται να πραγματοποιούνται μόνο με τραπεζικά μέσα, ήτοι είτε με χρεωστική / πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω Paypal. Ως εκ τούτου, παραγγελίες, το συνολικό τίμημα των οποίων υπερβαίνει το ποσό αυτό, δεν δύνανται να πληρώνονται με αντικαταβολή και, σε περίπτωση παραλαβής μέσω της υπηρεσίας Click & Collect θα πρέπει η πληρωμή να γίνει μέσω είτε μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ή PayPal ή μέσω κατάθεσης σε λογαριασμό.

Υπάρχει κόστος για την κάρτα;

Η κάρτα Check In & Win παρέχεται εντελώς δωρεάν.

Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Για να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, επιλέξτε «Προφίλ Χρήστη» μέσα από τον λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει για να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε.

Πως μπορώ να παραγγείλω στο www. factoryoutlet.gr;

Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή! Εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης στο σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό εάν είσατε νέος χρήστης. Μόλις επιλέξετε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε στo Καλάθι Αγορών σας μπορείτε να προχωρήσετε στην Αγορά. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Μπορώ να έχω περισσότερες από μία κάρτες;

Κάθε μέλος του FACTORY OUTLET είναι ξεχωριστό και απολαμβάνει μοναδικά προνόμια, γι’ αυτό και δεν μπορείτε να κατέχετε περισσότερες από μία κάρτες.

Μπορώ να επιστρέψω στο Click & Collect POS είδος/είδη παραγγελίας που έχω πραγματοποιήσει από το e-shop?


Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ακόμα και στο POS του Click & Collect*.

Όμως για να μπορεί επιτυχώς να γίνει η επιστροφή θα πρέπει να έχετε μαζί σας την Απόδειξη Αγοράς, και συμπληρωμένη την Φόρμα Επιστροφής που υπήρχε στο δέμα τηε παραγγελίαε σας. Επίσης το προϊόν θα πρέπει να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με τα ταμπελάκια του.

*Τα προϊόντα LINKS OF LONDON και CALVIN KLEIN JEANS δεν επιστρέφονται στα σημεία Click & Collect.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο POS του Click & Collect?


Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας.

  

Αν έχετε πληρωμή με αντικαταβολή: Το ποσό θα σας επιστραφεί σε μετρητά

  

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής / Paypal: Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτα.

Η κάρτα μου μεταφέρεται σε τρίτο πρόσωπο;

Η κάρτα μέλους είναι προσωπική και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί με κανέναν τρόπο σε τρίτο πρόσωπο.

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;

Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.

Πως μπορώ να προσθέσω περισσότερα προιόντα στο Καλάθι Αγορών μου?

Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο της τσάντας στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε.

Αν είμαστε παρέα και αγοράσουμε, πως πιστώνονται οι πόντοι;

Η κάρτα μέλους CHECKIN&WIN είναι ατομική. Ως αποτέλεσμα, οι πόντοι πιστώνονται μόνο στο μέλος που έχει κάνει την αγορά.

Μπορώ να κάνω αλλαγή είδους που αγόρασα από το e-shop στο POS του Click & Collect?


Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν στα σημεία διάθεσης (“POS”) της υπηρεσίας Click & Collect*, εντός οποιουδήποτε καταστήματος Factory Outlet (στο Εμπορικό Πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ή στο Νέο Φάληρο, επί της οδού Πειραιώς αρ. 76 ή στον Άγιο Στέφανο στο 22ο ΧΛΜ Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας ή στο κατάστημα Factory Outlet Local Ελευθερίου Βενιζέλου 261, 17563 στο Παλαιό Φάληρο, ή στο κατάστημα Factory Outlet Local Ανδρέα Παπανδρέου 29, 15124 στο Μαρούσι εκτός από την δυνατοτήτα επιστροφής των χρημάτων σας, έχετε και την δυνατότητα να λάβετε πιστωτικό κουπόνι, το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα Factory Outlet (όχι στο e-shop) και μόνο στα προϊόντα που διατίθενται απευθείας από την Εταιρεία (και όχι σε προϊόντα που διατίθενται μέσω τρίτων επιχειρήσεων εντός των Factory Outlet).

*Τα προϊόντα LINKS OF LONDON και CALVIN KLEIN JEANS δεν επιστρέφονται στα σημεία Click & Collect.

Μέχρι πότε θα με περιμένει το δέμα μου στα POS του Click & Collect?


Εφόσον δηλώσετε ότι επιλέγετε την υπηρεσία Click & Collect κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, τα παραγγελθέντα προϊόντα θα είναι παραδοτέα εντός 2 - 4 εργασίμων ημερών στο κατάστημα Factory Outlet που επιλέξατε. 

Το δέμα σας θα βρίσκεται στο POS του Click & Collect  μέχρι και 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που σας σταλεί το επιβεβαιωτικό e-mail παραλαβής. Αν δεν το παραλάβετε εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί & τα προϊόντα που είχαμε επιλέξει θα επιστραφούν στα "ράφια" μας. 

Αν σε μία ημέρα κάνω περισσότερες από μία αγορές, πόσους πόντους κερδίζω;

Μπορείτε να αγοράσετε όσες φορές θέλετε σε μία ημέρα! Για κάθε αγορά, θα σας πιστώνονται οι αντίστοιχοι πόντοι.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας από τη σελίδα «Εξέλιξη Παραγγελίας», που βρίσκεται στο τέλος της κεντρικής σελίδας ή πατώντας εδώ. Πληκτολογήστε τον αριθμό παραγγελίας σας ή τον αριθμό αποστολής της και αυτόματα έχετε εικόνα της πορείας της παραγγελίας σας. 

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω τη παραγγελία μου;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00, ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr και θα εξυπηρεθείτε άμεσα.

Χρειάζεται η επίδειξη της κάρτας μου για να κερδίσω πόντους;

Για την πίστωση των πόντων αρκεί να δηλώσετε στον ταμία τον αριθμό κινητού τηλεφώνου με τον οποίο έχετε κάνει την εγγραφή.

Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.factoryoutlet.gr, αρκεί να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και οι πόντοι που αντιστοιχούν στην αγορά σας, πιστώνονται στην κάρτα σας με την ολοκλήρωση της πληρωμής (για εξόφληση με πιστωτική κάρτα) ή με την παραλαβή (για εξόφληση με αντικαταβολή).

Οι κάρτες από 17/1/2020 θα παρέχονται ηλεκτρονικά.

Μπορώ να δω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει πριν ολοκληρωθεί η παραλαβή του δέματος μου?


Για να δείτε τα προϊόντα της παραγγελίας σας θα πρέπει καταρχήν να έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει, να έχουν  εκδοθεί τα αντίστοιχα παραστατικά και τέλος να παραλάβετε το δέμα σας! Μετά από τη διαδικασία αυτή θα μπορείτε να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε δοκιμή ή αλλαγή των ειδών που παραλάβατε!

Πως εξαργυρώνω τους πόντους που κερδίζω;

Μόλις συμπληρώσετε τον απαιτούμενο αριθμό πόντων, έχετε την δυνατότητα να εξαργυρώσετε τους πόντους σας αποκτώντας το αντίστοιχο δώρο.

  • 1.000 πόντοι: Checkbook που περιλαμβάνει δωροεπιταγές συνολικής αξίας 200,00€. Δείτε εδώ
  • 2.500 πόντοι: Ηλεκτρονικό Fashion Check αξίας 15,00€ μέσω sms στο κινητό του μέλους. Δείτε εδώ

Όταν φτάσετε σε επίπεδο πόντων που σας δίνει δικαίωμα σε ένα από τα 2 δώρα ενημερώνεστε από τον ταμία τη στιγμή της αγοράς σας. Αν πραγματοποιείτε ηλεκτρονική αγορά, βλέπετε τι δικαιούστε επιλέγοντας "το Καλάθι μου".

Εάν επιλέξετε να εξαργυρώσετε, οι πόντοι που απαιτούνται για την απόκτηση ενός από τα 2 δώρα αφαιρούνται από το Σύνολο των Πόντων σας.

Πως επιλέγω το σωστό μέγεθος για μένα;

Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους μπορεί να σας λύσει οποιαδήποτε απορία σχετικά με το κατάλληλο μέγεθος για εσάς.   

Eάν ωστόσο χρειαστείτε κάποια διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00, ή ηλεκτρονικά στο eshop@factoryoutlet.gr . Ένας από τους εκπροσώπους μας βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσει!

Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδουμε:  

  • Εντός 3-5 ημερών στην Αττική και σε όλες τις υπόλοιπες  περιοχές της Ελλάδας, εφόσον η παραγγελία σταλεί μέχρι τις 10:00 π.μ. της προηγούμενης ημέρας.
  •   
  • Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φθάσει έως και τις 5-7 ημέρες.
  •  
  • Εντός 7-12 εργάσιμων ημερών στη Κύπρο.

Από που παραλαμβάνω το Checkbook ή το Fashion Check;

Από την Reception εάν βρίσκεστε σε κάποιο κατάστημα FACTORY OUTLET ή με την παραλαβή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας εάν επιλέξατε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.factoryoutlet.gr.

Αποφάσισα να εξαργυρώσω τους πόντους μου αλλά το μετάνιωσα. Μπορώ να ακυρώσω την εξαργύρωση;

Αν οι πόντοι εξαργυρωθούν δεν μπορεί να γίνει ακύρωση της εξαργύρωσης και επιστροφή τους.

Πως μπορώ να γνωρίζω πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Μόλις γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με το μοναδικό κωδικό φορτωτικής του δέματός σας. Εισάγοντας το αριθμό φορτωτικής ή τον αριθμό της παραγγελίας σας στη σελίδα ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ στο site μας θα μπορείτε να δείτε ακριβώς σε τι κατάσταση βρίσκεται η αποστολή σας.

Πώς χρησιμοποιώ τις δωροεπιταγές που κέρδισα;

Οι δωροεπιταγές εξαργυρώνονται αποκλειστικά στα brands που αναγράφονται πάνω σε αυτές, σε αγορές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αξία της δωροεπιταγής.

Απλά παραδίδετε τη δωροεπιταγή που επιθυμείτε στο ταμείο και η αξία της δωροεπιταγής αφαιρείται από το ποσό της συναλλαγής σας.

Στην περίπτωση του Fashion Check, αναφέρετε στον ταμία τον αριθμό του κουπονιού που λάβατε στο κινητό σας με SMS. Το Fashion Check εξαργυρώνεται σε συναλλαγή από 50,00€ και άνω, σε όποιο κατάστημα επιθυμείτε.

Σε περίπτωση παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, απλά πληκτρολογείτε τον αριθμό της δωροεπιταγής που επιθυμείτε, στο αντίστοιχο πεδίο, στην οθόνη πληρωμής και η αξία της δωροεπιταγής αφαιρείται από το ποσό της συναλλαγής σας.

Αγόρασα ένα είδος με δωροεπιταγή αλλά το επέστρεψα. Μπορώ να πάρω πίσω τη δωροεπιταγή μου;

Σε περίπτωση επιστροφής ενός είδους που αγοράστηκε με δωροεπιταγή, η δωροεπιταγή ενεργοποιείται ξανά για να την χρησιμοποιήσετε σε επόμενη αγορά σας. Ενεργοποίηση δωροεπιταγής δεν γίνεται ξανά στην περίπτωση που επιστραφεί μέρος της παραγγελίας που πραγματοποιήθηκε με την χρήση της.

Πως αποστέλλονται τα προιόντα και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Όλα τα είδη μας αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω Γενικής Ταχυδρομικής (courier). Έτσι μπορείτε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας θα φτάσει με ασφάλεια.

Αποστολές εντός Ελλάδας

Τα έξοδα αποστολής είναι 2,50€ για παραγγελίες μέχρι 60,00€. Όταν η παραγγελία σας υπερβεί το ποσό αυτό τότε τα έξοδα αποστολής είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Αποστολές στη Κύπρο

Για παραγγελίες που αποστέλονται στη Κύπρο το κόστος ανέρχεται στη τιμή των 10,00€. Για παραγγελίες άνω των 60,00€ η παράδοση είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ

Το κόστος των μεταφορικών για παραγγελίες που αφορούν βαλίτσες μεσαίου & μεγάλου μεγέθους είναι 15,00€ ανεξάρτητα του συνολικού ποσού της παραγγελίας. Η πληροφορία αυτή σας γνωστοποιείται κατά τη διαδικασία της παραγγελίας σας.


Τι επιλογές πληρωμής έχω και πως επιλέγω αυτή που θέλω;

Έχετε όλες τις επιλογές στη διάθεσή σας!

Α. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Β. Μέσω Paypal
Γ. Πληρωμή στο Κατάστημα με την υπηρεσία Click & Collect
Δ. Με αντικαταβολή, με χρέωση 2.50€

Συναλλαγές άνω των πεντακοσίων Ευρώ (500,00€) δύνανται να πραγματοποιούνται μόνο με χρεωστική / πιστωτική κάρτα, ή PayPal, ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Ως εκ τούτου, παραγγελίες, το συνολικό τίμημα των οποίων υπερβαίνει το ποσό αυτό, δεν δύνανται να πληρώνονται με αντικαταβολή και, σε περίπτωση παραλαβής μέσω της υπηρεσίας Click & Collect θα πρέπει η πληρωμή να γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα.

Μπορείτε να επιλέξετε όποιον τρόπο επιθυμείτε στο βήμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Πότε και πως μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα;

Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

  Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, θα βρείτε και μια Φόρμα Επιστροφής. Συμπληρώστε όλα τα κενά πεδία της φόρμας και βάλτε την μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία.

Για Ελλάδα: Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση FACTORY OUTLET NORTH (FON) 22o χιλ. ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ - ΛΑΜΙΑΣ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΤΚ: 14565. Το Factory Outlet αναλαμβάνει τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας σας, εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε (διαφορετικά βαρύνεστε εσείς αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής). Σε περίπτωση εκ νέου επιστροφής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον εσάς και το ύψος τους εξαρτάται από τον μεταφορέα που θα επιλέξετε, το βάρος του δέματος, τον τόπο αποστολής και άλλους παράγοντες.

Για Κύπρο: Τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον εσάς και το ύψος τους εξαρτάται από τον μεταφορέα που θα επιλέξετε, το βάρος του δέματος και άλλουςπαράγοντες (εκτός από τις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, οπότε εφαρμόζονται τα υπό (2) αναφερόμενα).Το δέμα πρέπει να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση FACTORY OUTLET NORTH (FON) 22o χιλ. ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ - ΛΑΜΙΑΣ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΤΚ: 14565

Τι κάνω αν χάσω τις δωροεπιταγές μου;

Σε περίπτωση απώλειας, οι δωροεπιταγές δεν αντικαθίστανται. Για περισσότερες διευκρινήσεις καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00 ή και ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr .

H κάρτα έχει ημερομηνία λήξης;

Από τη στιγμή που θα ενεργοποιήσετε την κάρτα σας, είστε μέλος του CHECKIN&WIN και η κάρτα σας δεν έχει ημερομηνία λήξης.

Σε περίπτωση επιστροφής, επιστρέφονται τα χρήματα μου;

Μόλις παραλάβουμε & εξετάσουμε το προϊόν που επιστρέψατε, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της χρηματικής του αξίας. Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό σας εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών απο την παραλαβή του.

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;

Με ένα τηλεφώνημα σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00 ή και ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr , μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε να σας σταλεί σε αντικατάσταση. Εφόσον είναι διαθέσιμο, μπορούμε άμεσα να το δεσμεύσουμε για εσάς και να προχωρήσουμε στην αποστολή του, αφού πρώτα παραλάβουμε το είδος που επιστρέψατε.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν είχε εκτελεστεί και αναχωρήσει από την κεντρική μας αποθήκη και εφόσον επιθυμείτε αντικατάσταση των ειδών που έχετε παραλάβει, θα πρέπει αρχικά να γίνει επιστροφή χρημάτων του είδους ή των ειδών που επιστρέφετε και έπειτα να γίνει παραγγελία εκ νέου με τα νέα είδη που επιθυμείτε χωρίς τα έξοδα αποστολής αν η αξία της παραγγελίας είναι κάτω από 60€.

Οι πόντοι έχουν ημερομηνία λήξης;

Οι πόντοι κάθε αγοράς ωριμάζουν με το πέρας 12 μηνών και μηδενίζονται στο τέλος του αντίστοιχου μήνα με αυτόν της ημερομηνίας της αγοράς, από την οποία προέκυψαν (π.χ. οι πόντοι από αγορά που έγινε στις 20.6.2019 μηδενίζονται στις 30.6.2020).

Οι δωροεπιταγές έχουν ημερομηνία λήξης;

Οι δωροεπιταγές που περιέχονται στο Checkbook λήγουν στο τέλος του τρέχοντος έτους, ανεξαρτήτως ημερομηνίας απόκτησης του Checkbook. 

Τo Fashion Check λήγει σε 3 μήνες από την ημερομηνία παραλαβής του.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος; Τι πρέπει να κάνω;

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι έτοιμο να σας βοηθήσει! Eπικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00, ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr και θα εξυπηρετηθείτε άμεσα.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελλατωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Όλα τα προϊόντα του Factory Outlet περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελλάτωμα στο είδος που παραλάβατε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr. Εμείς με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε να παραλάβει από το χώρο σας το δέμα. Στη περίπτωση αυτή δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα.

Από πού μπορώ να ενημερωθώ για το ιστορικό πόντων της κάρτας μου;

Έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για το ιστορικό των συναλλαγών σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσα από την ιστοσελίδα www.factoryoutlet.gr, στην ενότητα CHECKIN&WIN και τον προσωπικό σας λογαριασμό (εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό).
  • Στη Γραμματεία εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET.
  • Στα INFOKIOSK εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET.
  • Σε οποιοδήποτε κατάστημα FACTORY OUTLET τη στιγμή της αγορά σας.
  • Τηλεφωνικά, καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00, ή και ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr .

Έχουν αλλάξει τα στοιχεία επικοινωνίας μου. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να δηλώσετε την αλλαγή με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Στη Γραμματεία εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET.
  • Στα INFOKIOSK εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET.
  • Ηλεκτρονικά, στην ιστοσελίδα www.factoryoutlet.gr, στην ενότητα CHECKIN&WIN και τον προσωπικό σας λογαριασμό, εφόσον έχετε λογαριασμό.
  • Καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6241120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00 ή και ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr .

Αν δεν επιθυμώ να είμαι μέλος, πως ακυρώνω την κάρτα μου;

Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να είστε πλέον μέλος του προγράμματος CHECKIN&WIN, θα πρέπει να αιτηθείτε τη διαγραφή μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr .