Εμφάνιση όλων

FAQs

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή στο site για να μπορέσω να αγοράσω;

Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο www.Factoryoutlet.gr. Επιλέγοντας «Γρήγορη Πληρωμή» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αφού σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα συμπληρώσετε σε κάθε παραγγελία σας. Ακόμη έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα επιθυμιών προσθέτοντας τις επιλογές σας στα «Αγαπημένα μου».

Τί είναι το Click & Collect?


Τώρα μπορείτε να παραλαμβάνετε το δέμα της παραγγελίας που έχετε πραγματοποιήσει στο e-shop μας σε ένα από τα 2 καταστήματα μας!

Με το Click & Collect έχετε τη δυνατότητα, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας να επιλέξετε τη παραλαβή του δέματος του σε ένα από τα καταστήματα μας. 

Πως ενημερώνομαι ότι η παραγγελία μου έχει φτάσει στο κατάστημα?


Μόλις το δέμα σας φτάσει στο κατάστημα που έχετε επιλέξει, θα σας σταλεί ένα σχετικό ενημερωρικό e-mail. Από εκείνη τη στιγμή η παραγγελία σας θα σας περιμένει στους χώρους του Click & Collect! 

Πως μπορώ να κάνω εγγραφή στο site;

Ξεκινήστε επιλέγοντας το πεδίο «ΕΙΣΟΔΟΣ» που βρίσκεται στο επάνω μέρος του website μας. Στη συνέχεια, αφού έχετε συμπληρώσει το e-mail σας στο πεδίο «ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ»  επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ» και συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία. Πατήστε «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» και γίνεται μέλος της πιο fashion παρέας! Μόλις η εγγραφή σας ολοκληρωθεί θα λάβετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε ένα αυτόματο e-mail επιβεβαίωσης.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Πως μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα τη παραγγελία μου?


Για να  μπορέσετε να παραλάβετε από το κατάστημα το δέμα που αφορά τη παραγγελία του πραγματοποιήσατε ηλεκτρονικά θα πρέπει να έχετε μαζί σας & να επιδείξετε στο Click & Collect:

  

–      Εκτυπωμένο το e-mail που σας σταλεί για παραλαβή. Μπορείτε ακόμα και να επιδείξετε από την οθόνη του κινητού σας το e-mail. 

  

–      Αστυνομική Ταυτότητα, Δίπλωμα ή το Διαβατήριο σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω στο POS του Click & Collect?


Αν, κατά την καταχώρηση της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής " Πληρωμή στο Κατάστημα", έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε την αξία της παραγγελίας σας στο Click & Collect corner του καταστήματος μας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Μετρητά
  • Πιστωτική/ Χρεωστική Κάρτα

Συναλλαγές άνω των πεντακοσίων (500,00) Ευρώ δύνανται να πραγματοποιούνται μόνο με τραπεζικά μέσα, ήτοι είτε με χρεωστική / πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω Paypal. Ως εκ τούτου, παραγγελίες, το συνολικό τίμημα των οποίων υπερβαίνει το ποσό αυτό, δεν δύνανται να πληρώνονται με αντικαταβολή και, σε περίπτωση παραλαβής μέσω της υπηρεσίας Click & Collect θα πρέπει η πληρωμή να γίνει μέσω είτε μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ή PayPal ή μέσω κατάθεσης σε λογαριασμό.

Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Για να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, επιλέξτε «Προφίλ Χρήστη» μέσα από τον λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει για να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε

Πως μπορώ να παραγγείλω στο www. factoryoutlet.gr;

Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή! Εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης στο σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό αν είστε νέος χρήστης. Μόλις επιλέξετε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε στo Καλάθι Αγορών σας μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

Μπορώ να επιστρέψω στο Click & Collect POS είδος/είδη παραγγελίας που έχω πραγματοποιήσει από το e-shop?


Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ακόμα και στο POS του Click & Collect*.

Όμως για να μπορεί επιτυχώς να γίνει η επιστροφή θα πρέπει να έχετε μαζί σας απόδειξη αγοράς όπως και συμπληρωμένη τη Φόρμα Επιστροφής που υπήρχε στο δέμα που είχατε λάβει τη παραγγελία σας. Επίσης το προϊόν θα πρέπει να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία & να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με τα ταμπελάκια του τοποθετημένα.

* Τα προϊόντα LINKS OF LONDON δεν επιστρέφονται στο Click & Collect.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο POS του Click & Collect?


Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας.

  

Αν έχετε πληρωμή με αντικαταβολή: Το ποσό θα σας επιστραφεί σε μετρητά

  

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής / Paypal: Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτα.

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;

Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.

Πως μπορώ να προσθέσω περισσότερα προιόντα στο Καλάθι Αγορών μου?

Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο της  τσάντας στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε.

Μπορώ να κάνω αλλαγή είδους που αγόρασα από το e-shop στο POS του Click & Collect?


Σε περίπτωση που προσκομίσετε το επιστρεφόμενο προϊόν στα σημεία διάθεσης (“POS”) της υπηρεσίας Click & Collect* εντός οιουδήποτε εκ των Factory Outlet (στο Εμπορικό Κέντρο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ή στο Νέο Φάληρο, επί της οδού Πειραιώς αρ. 76), πέραν των δυνατοτήτων επιστροφής των χρημάτων σας  έχετε την δυνατότητα να λάβετε πιστωτικό κουπόνι, το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε οποιοδήποτε εκ των Factory Outlet (όχι όμως στο e-shop) και μόνο στα προϊόντα που διατίθενται απευθείας από την Εταιρεία (και όχι σε προϊόντα που διατίθενται μέσω τρίτων επιχειρήσεων εντός των Factory Outlet).

* Τα προϊόντα LINKS OF LONDON δεν επιστρέφονται στο Click & Collect.

Μέχρι πότε θα με περιμένει το δέμα μου στα POS του Click & Collect?


Εφόσον δηλώσετε ότι επιλέγετε την υπηρεσία Click & Collect κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, τα παραγγελθέντα προϊόντα θα είναι παραδοτέα εντός δύο (2) - τεσσάρων (4) εργασίμων ημερών σε όποιο κατάστημα Factory Outlet επιλέξετε κατά την υποβολή της παραγγελίας. Κατά την παραλαβή των προϊόντων από το σημείο διάθεσης (“POS”) της υπηρεσίας Click & Collect,

Το δέμα σας θα βρίσκεται στο POS του Click & Collect  5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που σας σταλεί το επιβεβαιωτικό e-mail παραλαβής. Αν δεν το παραλάβετε εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί & τα προϊόντα που είχαμε επιλέξει θα επιστραφούν στα "ράφια" μας. 

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας από τη σελίδα «Εξέλιξη Παραγγελίας» που βρίσκεται στο τέλος της κεντρικής σελίδαςή πατώντας εδώ. Πληκτολογήστε τον αριθμό παραγγελίας σας ή τον αριθμό αποστολής της και αυτόματα έχετε εικόνα της πορείας της παραγγελίας σας. 

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω τη παραγγελία μου;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά από σταθερό στο 800 1100 356 (χωρίς χρέωση), από κινητό ή καλώντας μας από Κύπρο στο +30 210 3362048 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr και θα εξυπηρεθείτε άμεσα.

Μπορώ δω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει πριν ολοκληρωθεί η παραλαβή του δέματος μου?


Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η συναλλαγή ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει, και αφού εκδοθούν και τα αντίστοιχα παραστατικά, να παραλάβετε το δέμα σας! Μετά από τη διαδικασία αυτή θα μπορείτε να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε δοκιμή ή αλλαγή των ειδών που παραλάβατε!

Πως επιλέγω το σωστό μέγεθος για μένα;

Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους μπορεί να σας λύσει οποιαδήποτε απορία σχετικά με το κατάλληλο μέγεθος για εσάς.   

Eάν ωστόσο χρειαστείτε κάποια διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά από σταθερό στο 800 1100 356 (χωρίς χρέωση), από κινητό στο 210 3362048 ή ηλεκτρονικά στο eshop@factoryoutlet.gr . Ένας από τους εκπροσώπους μας βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσει!

Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδουμε:  

  • Εντός 48 ωρών στην Αττική και σε όλες τις υπόλοιπες  περιοχές της Ελλάδας, εφόσον η παραγγελία σταλεί μέχρι τις 10:00 π.μ. της προηγούμενης ημέρας.
  •   
  • Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φθάσει έως και τις 72 ώρες.
  •  
  • Εντός 7-8 εργάσιμων ημερών στη Κύπρο.

Πως μπορώ να γνωρίζω πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Μόλις γίνει αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με το μοναδικό κωδικό φορτωτικής του δέματός σας. Εισάγοντας το αριθμό φορτωτικής ή τον αριθμό της παραγγελίας σας στη σελίδα ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ στο site μας θα μπορείτε να δείτε ακριβώς σε τι κατάσταση βρίσκεται η αποστολή σας.

Πως αποστέλλονται τα προιόντα και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Όλα τα είδη μας αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω Γενικής Ταχυδρομικής (courier). Έτσι μπορείτε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας θα φτάσει με ασφάλεια.

Αποστολές εντός Ελλάδας

Τα έξοδα αποστολής είναι 4,90€ για παραγγελίες μέχρι 50,00€. Όταν η παραγγελία σας υπερβεί το ποσό αυτό τότε τα έξοδα αποστολής είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Αποστολές στη Κύπρο

Τα έξοδα αποστολής είναι 18,90€ για παραγγελίες μέχρι 200,00€. Όταν η παραγγελία σας υπερβεί το ποσό αυτό τότε τα έξοδα αποστολής είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ! Επίσης αν επιλέξετε τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή, θα χρεωθείτε επιπλέον με το ποσό των 7,00€. 

Τι επιλογές πληρωμής έχω και πως επιλέγω αυτή που θέλω;

Έχετε όλες τις επιλογές στην διάθεσή σας!

  Α.Μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

  Β.Μέσω Paypal.

  Γ.Μέσω αντικαταβολής.

Δ. Πληρωμή στο Κατάστημα με την υπηρεσία Click & Collect

Συναλλαγές άνω των πεντακοσίων (500,00) Ευρώ δύνανται να πραγματοποιούνται μόνο με τραπεζικά μέσα, ήτοι είτε με χρεωστική / πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω Paypal. Ως εκ τούτου, παραγγελίες, το συνολικό τίμημα των οποίων υπερβαίνει το ποσό αυτό, δεν δύνανται να πληρώνονται με αντικαταβολή και, σε περίπτωση παραλαβής μέσω της υπηρεσίας Click & Collect θα πρέπει η πληρωμή να γίνει μέσω είτε μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ή PayPal ή μέσω κατάθεσης σε λογαριασμό.



  Μπορείτε να επιλέξετε όποιον τρόπο επιθυμείτε στο βήμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Πότε και πως μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα;

Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

  Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, θα βρείτε και μια Φόρμα Επιστροφής. Συμπληρώστε όλα τα κενά πεδία της φόρμας και βάλτε την μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία.

Για Ελλάδα: Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση Θέση Ρουπάκι Ασπρόπυργος Αττικής ΤΚ 19300, ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ. Το Factory Outlet αναλαμβάνει τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας σας, εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε (διαφορετικά βαρύνεστε εσείς αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής). Σε περίπτωση εκ νέου επιστροφής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον εσάς και το ύψος τους εξαρτάται από τον μεταφορέα που θα επιλέξετε, το βάρος του δέματος, τον τόπο αποστολής και άλλους παράγοντες

Για Κύπρο: Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier «ACS Cyprus» που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση CHRISTOUDIAS COSTAS CLEARING CO LTD, 32 ENOTITOS STR. PALLOURIOTISSA, NICOSIA, 10 41 . Το Factory Outlet αναλαμβάνει τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας σας, εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε.

Σε περίπτωση επιστροφής, επιστρέφονται τα χρήματα μου;

Μόλις παραλάβουμε & εξετάσουμε το προϊόν που επιστρέψατε, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας του. Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό σας εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών απο την παραλαβή του.

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;

Με ένα τηλεφώνημα σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 800 1100 356 (χωρίς χρέωση) από σταθερά ή στο +30 210 3362048 για κλήσεις από κινητά ή από Κύπρο, μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε και, εφόσον είναι διαθέσιμο, να προχωρήσουμε για εσάς άμεσα στην αντικατάσταση του είδους που επιθυμείτε.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος; Τι πρέπει να κάνω;

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι έτοιμο να σας βοηθήσει! Eπικοινωνήστε τηλεφωνικά από σταθερό στο 800 1100 356 (χωρίς χρέωση), από κινητό ή από Κύπρο στο +30 210 3362048 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr και άμεσα θα εξυπηρετηθείτε.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελλατωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Όλα τα προϊόντα του Factory Outlet περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελλάτωμα στο είδος που παραλάβατε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά από σταθερό στο 800 1100 356 (χωρίς χρέωση), από κινητό και από Κύπρο στο +30 210 3362048 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο eshop@factoryoutlet.gr. Εμείς με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε να παραλάβει από το χώρο σας το δέμα. Στη περίπτωση αυτή δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα.