Παραγγελία

Παραγγελία

Πως μπορώ να παραγγείλω;
Η διαδικασία παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι το ίδιο εύκολη με την αγορά από ένα φυσικό κατάστημα. Επιλέξτε μία κατηγορία και περιηγηθείτε στη μεγάλη συλλογή των προϊόντων μας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που βρίσκονται στο μενού αριστερά για να περιορίσετε τα αποτελέσματα ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.  Όταν βρείτε το προϊόν που σας αρέσει, πατήστε επάνω του για να μπείτε στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή. Από εκεί, πατήστε στο «Προσθήκη στο Καλάθι» και το είδος θα είναι επιλεγμένο για αγορά. Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας, πηγαίνετε στο Καλάθι Αγορών και πατήστε «Πληρωμή» για να ξεκινήσετε την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.  

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο www.factoryoutlet.gr. Επιλέγοντας «Γρήγορη Πληρωμή» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αφού σας δίνεται η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής, ώστε να μην χρειάζεται να τα συμπληρώνετε σε κάθε παραγγελία σας. Ακόμα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα επιθυμιών προσθέτοντας τις επιλογές σας στα «Αγαπημένα μου».

Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;
Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρη ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που έχετε παραλάβει. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 210 62 41 120, Δευτέρα –Παρασκευή 11:00-16:00, για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα.

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;
Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα για αγορά από εσάς προϊόντα και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα. Για κάθε παραγγελία, το καλάθι αγορών δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 5 τεμάχια ανά κωδικό είδους.

Πως μπορώ να δω τα περιεχόμενα στο Καλάθι Αγορών μου;
Για να δείτε τα είδη που περιέχονται στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο εικονίδιο της τσάντας επάνω δεξιά στην ιστοσελίδα. Ο αριθμός που βλέπετε αναγράφει τα είδη που περιέχονται στη καλάθι σας.

Πως προσθέτω ή αφαιρώ είδη από το Καλάθι Αγορών μου;
Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι Αγορών», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο της τσάντας επάνω δεξιά στην ιστοσελίδα και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε.

Πως αλλάζω την ποσότητα των προϊόντων που θέλω να αγοράσω;
Για να αλλάξετε την ποσότητα των ειδών, πηγαίνετε στη σελίδα «Καλάθι Αγορών» και τοποθετώντας τον κέλσορα δίπλα από την «Ποσότητα» του προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό τεμαχίων που θέλετε να παραγγείλετε.

Που μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Αν είσαστε εγγεγραμμένος πελάτης, για να δείτε την κατάσταση της παραγγελία σας, μπορείτε να επισκεφθείτε το λογαριασμό σας πατώντας το όνομα σας που βρίσκεται επάνω δεξιά στην ιστοσελίδα. Επιλέγοντας «Οι Παραγγελίες μου», θα μπορείτε να δείτε την λίστα όλων των παραγγελιών σας. Επιπλέον, πατώντας σε μία νέα παραγγελία μπορείτε να ενημερώνεστε άμεσα για την εξέλιξη της κατάστασής της, της μέχρι την παράδοση.
Αν έχετε κάνει παραγγελία μέσω γρήγορης πληρωμής, θα λάβετε ενημερωτικό email μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί.


Τι είναι “Τα αγαπημένα μου”
;
“Τα αγαπημένα μου” είναι μία λειτουργία η οποία σας επιτρέπει να προσθέσετε τα είδη που μπορεί να θέλετε να αγοράσετε μελλοντικά ή να κάνετε δώρο. Προϊόντα από “Τα αγαπημένα μου” μπορούν να μεταφερθούν στο "Καλάθι Αγορών" σας ανά πάσα στιγμή. Για να προσθέσετε κάποιο είδος στα “Τα αγαπημένα μου”, πατήστε στο «Προσθήκη στα αγαπημένα μου» στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή του είδους. Η λειτουργία αυτή ανταποκρίνεται μόνο σε εγγεγραμένους πελάτες.

Mε ποιούς τρόπους μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Έχετε όλες τις επιλογές στη διάθεσή σας!

Α. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Β. Μέσω Paypal
Γ. Πληρωμή στο Κατάστημα με την υπηρεσία Click & Collect
Δ. Με αντικαταβολή, με χρέωση 2.50€.

Συναλλαγές άνω των πεντακοσίων Ευρώ (500,00€) δύνανται να πραγματοποιούνται μόνο με χρεωστική / πιστωτική κάρτα, ή PayPal, ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Ως εκ τούτου, παραγγελίες, το συνολικό τίμημα των οποίων υπερβαίνει το ποσό αυτό, δεν δύνανται να πληρώνονται με αντικαταβολή και, σε περίπτωση παραλαβής μέσω της υπηρεσίας Click & Collect θα πρέπει η πληρωμή να γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα.

Μπορείτε να επιλέξετε όποιον τρόπο επιθυμείτε στο βήμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Πως χρησιμοποιώ τα κουπόνια προσφοράς;
Για να χρησιμοποιήσετε ένα κουπόνι προσφοράς, θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό του κουπονιού στο σχετικό πεδίο «Έχετε κουπόνι προσφοράς;» που βρίσκεται κάτω από την επιλογή «Διεύθυνση Παράδοσης» στην διαδικασία πληρωμής, και να πατήσετε «Ενημέρωση» για να υπολογιστεί η προσφορά.  Αν θέλετε απλώς να ενημερωθείτε για την τελική τιμή της παραγγελίας σας, επισκεφθείτε το Καλάθι Αγορών σας και συμπληρώστε τον κωδικό στο σχετικό πεδίο που βρίσκεται πριν την τελική τιμή.

Είναι τα στοιχεία πληρωμής μου ασφαλή;
Η ιστοσελίδα www.factoryoutlet.gr χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ανεπτυγμένες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες και πιο έμπιστες εταιρίες του χώρου. Μερικές από αυτές είναι η Verified by Visa, MasterCard Secure Code και άλλες υπηρεσίες υψηλής κρυπτογράφησης.